Diskuse
Jak jsem byl nakupovat
Děkujeme za pochopení.
111
No...
Vím, že to dokáže tzv. vytočit, ale k tomu Kauflandu - mohla se prostě přemáčknout na kase a opravdu si nevšimnout, zkuste si někdy dělat delší dobu stresující , mechanickou práci, pozornost prostě otupuje. Ony paštiky jistě neměly záruku, ale dobu minimální trvanlivosti. Pakliže před uplynutím této doby byly výrobky ke konzumaci nevhodné, může být chyba už u výrobce nebo při skladování, v průběhu přepravy, nejen tedy u prodejce - ten navíc u tohoto typu výrobku těžko může Vámi uvedený problém zjistit. Nejsem zaměstnanec jakéhokoliv obch. řetězce.
achesa1
Re: No...
zvlášní je, že chyba se nikdy nestane opačně, já mám zkušenost, největší zloději Tesco Most, snad na každém nákupu něco navíc, místo 10 mlék minimálně 11 někdy i 20. I když na "chybu" okamžitě upozorním, pokladní prý opravit nemůže, "zajděte si na informace", tam nás podobně postižených čeká celá fronta
- Počet článků 20
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2561x
Oblíbený citát:
„Pes není zvíře, pes je přítel“
Psí prosba
www.skubna.eu
Blog skubna.eu