Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

111

27. 8. 2012 9:03
No...

Vím, že to dokáže tzv. vytočit, ale k tomu Kauflandu - mohla se prostě přemáčknout na kase a opravdu si nevšimnout, zkuste si někdy dělat delší dobu stresující , mechanickou práci, pozornost prostě otupuje. Ony paštiky jistě neměly záruku, ale dobu minimální trvanlivosti. Pakliže před uplynutím této doby byly výrobky ke konzumaci nevhodné, může být chyba už u výrobce nebo při  skladování, v průběhu přepravy, nejen tedy u prodejce - ten navíc u tohoto typu výrobku těžko může Vámi uvedený problém zjistit. Nejsem zaměstnanec jakéhokoliv obch. řetězce.

0 0
možnosti

achesa1

27. 8. 2012 9:23
Re: No...

zvlášní je, že chyba se nikdy nestane opačně, já mám zkušenost, největší zloději Tesco Most, snad na každém nákupu něco navíc, místo 10 mlék minimálně 11 někdy i 20. I když na "chybu" okamžitě upozorním, pokladní prý opravit nemůže, "zajděte si na informace", tam nás podobně postižených čeká celá fronta

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS