Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

duhacenzor5

10. 10. 2011 7:28
Viděl jsem UFO osobně na vlastní oči

jednou v pubertě, autore, pohádal jsem se tehdy se svoji (bezvadnou a milou, mimochodem) maminkou a to vám byl takový létající talíř, že byla hrůza se na něj jen podívat. Byl celý bílý z nějakého neznámého mimozemského materiálu, při přistávacím manévru na povrchu Země havaroval, ufoni se v okamžiku havárie pro jistotu teleportovali z jeho jen málo poškozené paluby do dalekého vesmíru, já sám taktak stačil mimozemskému korábu uhnout, maminka na mne volala "no vidíš, co děláš".  Jeden soused mne o několik let později vykládal, že ufoni se mu občas také zjevují při pozdním návratu z hospody, jeho paní  prý má s nimi jakési techtle mechtle, takže očitých svědků je více. A navíc je na naší straně i vždy pravdomluvný pan Daeniken a všichni ti, co od něj poctivě a přesně opisují. Tož držím palce při focení těch UFOR^

0 0
možnosti

dolch

9. 10. 2011 22:24
Klasický Haunebu

podle popisu je to dost jasný: http://cs.wikipedia.org/wiki/Haunebu :-)

0 0
možnosti

PájaZítra

9. 10. 2011 22:09
jůůů

špica!

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2561x
Obyčejný muž, který vždycky tvrdil, že chlapi nepláčou. Ale časy se mění.
Oblíbený citát:
„Pes není zvíře, pes je přítel“
Psí prosba
www.skubna.eu
Blog skubna.eu

Seznam rubrik

Oblíbené články