Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsem byl nakupovat

Nerad chodím nakupovat a různé hypermarkety nebo supermarkety úplně nesnáším. Někdy tam ale musím a vždycky mně tam nějakým způsobem ošidí. Snažím se tomu čelit tím, že kupuji jen několik málo věcí a předem si přesně spočítám kolik budu u pokladny platit. Někdy ale zapomenu, že musím být ve střehu a tak jsem byl opět okraden, tak jak to popisuji v následujícím textu.

V Kauflandu Praha - Podbaba jsem, dne 11.8.2010, provedl malý nákup za necelých 300 Kč. Nákup obsahoval mj. 2 ks manga. Prodavačka ruské národnosti (Nina) mně však naúčtovala 32 ks manga !!! Ošidila mně o 297 Kč, tedy o 100 % !!! Všiml jsem si toho až po zaplacení, když se mi nezdálo, že jsem za pár věcí zaplatil 600 Kč. Prodavačka se údajně spletla ale myslím, že tam šidí záměrně. Aby se spletla o 100 % to by musela být debilní a pak tam takové cvoky nemají zaměstnávat.

V nákupu jsem měl také 3 ks lahůdkové paštiky KRAJANKA, výrobce ALIMPEX - MASO sro. Sídlo tohoto anonymního výrobce jsem nikde nezjistil (abych si jeho výrobky příště nekoupil). Paštiky měly uvedenou záruku do 23.8.2012. Otevřel jsem je 13.8.2012, tedy 10 dní před uvedenou zárukou, a všechny tři byly zkažené !!!

Ve stejný den jsem v Obchodním centru Šestka, na Praze 6, v Hypermarketu Albert, udělal další malý nákup asi za 250 Kč. Pokladní mně připočítala navíc 3 položky za 150 Kč. Tady se pokladní "nespletla" ale zcela záměrně mně okradla. U pokladny jsem byl sám, nikdo jiný. 

Nevím jestli kradou pro sebe nebo jestli to mají nařízeno. Oko za oko, zub za zub. Zákazníci kradou v obchodech, pokladní pak na oplátku okrádají zákazníky. Už to ale není o pár korun, ale mně na dvou nákupech za celkem 550 Kč okradli o 450 Kč !!! To je tedy síla. A ještě 3 zkažené paštiky jsem vyhodil. 

Nejpoužívanějším fíglem na okrádání jsou různé ceny. U pokladny prostě zaplatíte jinou cenu, než tu která je uvedena na zboží v regále. Pokud máte větší nákup tak to neuhlídáte. Jedině chodit nakupovat s kalkulačkou.

Lidi, dávejte si pozor a nenechte se okrádat. A svou nespokojenost dávejte hlasitě najevo. Snad se zastydí a bude jim to alespoň trošičku trapné.

Autor: Drahomír Škubna | pondělí 27.8.2012 8:50 | karma článku: 17,74 | přečteno: 1358x
  • Další články autora

Drahomír Škubna

Zažili jste někdy pocit absolutního štěstí?

Tuto otázku mi položil můj kamarád, který žije ve Švédsku a dost mě tím zaskočil. V hlavě mi okamžitě začalo šrotovat, kdy jsem zažil nějaké obrovské štěstí, ale nic mě nenapadlo.

12.6.2015 v 11:30 | Karma: 20,86 | Přečteno: 542x | Diskuse| Společnost

Drahomír Škubna

Možnost volby

V nejbližší době má být přijat nový zákon o kouření a ministr zdravotnictví má návrhy opět mimo mísu. Tentokrát si vzal na pranýř restaurace. Jsem nekuřák a kouření mi vadí všude. Jenže v restauraci mám alespoň možnost volby. Když tam přijdu a je tam zakouřeno, tak se otočím na podpatku a odcházím. Hulí se zejména v čínských restauracích, tam ani neví, že se nějaké zákony mají dodržovat. Teď všichni kuřáci vylezou z hospod a budou hulit na ulici. A to mi vadí a tady už možnost volby nemám !!! Teď se smradu z cigaret už nevyhnu vůbec.

3.9.2012 v 16:54 | Karma: 15,87 | Přečteno: 820x | Diskuse| Ostatní

Drahomír Škubna

Jágr dopoval !!!

Toto jsou palcové titulky z bulvárního deníku Blesk, ze dne 21. srpna 2021. Byla mu zjištěna nepovolená hladina zakázané látky Čoko, kterou překročil o 3 tisíciny miligramu. K tomuto zjištění došlo úplně náhodou, když Jágr, který již 8 let hokej nehraje, navštívil svého lékaře, protože byl nachlazen a při té příležitosti mu byla odebrána krev pro laboratorní vyšetření. Samotný Jágr se okamžitě od jakéhokoliv dopingu distancoval, nicméně někteří renomovaní odborníci tuto možnost připouští a odůvodňují to tím, že k překročení povolené hodnoty mohlo dojít nadměrnou konzumací oplatků Tatranky.

27.8.2012 v 16:18 | Karma: 25,43 | Přečteno: 1924x | Diskuse| Ostatní

Drahomír Škubna

Maminko, můžou být, podle bible, bratr a sestra manželé ?

Tuto nezáludnou otázku položil své mamince malý zvídavý klučina v jednom americkém televizním seriálu. Normálně se na seriály nedívám a úplně je nesnáším, říkám tomu 1000 dílů o ničem. Ale do tohoto dílu jsem přepnul úplně náhodou a ta jeho otázka mne zaujala. Maminka nechápe proč se jí na to její synek ptá a už vůbec nerozumí tomu proč podle bible? A tak mu odpoví, ať se zeptá učitelky ve škole. Klučina si jen zabrumlá, že se jí ptát nebude, že se jí už ptal a když to nevěděla před týdnem tak teď to také vědět nebude. Ale vrtá mu to v hlavě a hledá logické vysvětlení.

5.7.2012 v 13:28 | Karma: 22,24 | Přečteno: 1436x | Diskuse| Ostatní

Drahomír Škubna

Saganovo zbabělé vítězství

Pokud sledujete cyklistiku a dívali jste se v neděli na přímý přenos 1. etapy z Tour de France, tak jste na vlastní oči viděli vítězství mladého slovenského cyklisty Petera Sagana. Byl by to obrovský úspěch, kdyby to bylo férové vítězství a nezanechalo po sobě hořkou pachuť. Zvítězit takovým způsobem, jak to předvedl Peter Sagan, je prostě zbabělost. To říkám s plnou vážností i když novináři oslavuji Sagana jako nějakou hvězdu. Tak se prostě hvězdy nechovají!

2.7.2012 v 11:45 | Karma: 29,05 | Přečteno: 4252x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2561x
Obyčejný muž, který vždycky tvrdil, že chlapi nepláčou. Ale časy se mění.
Oblíbený citát:
„Pes není zvíře, pes je přítel“
Psí prosba
www.skubna.eu
Blog skubna.eu

Seznam rubrik

Oblíbené články