Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Bude válka ?

V Americe si již nějakou dobu myslí, že se Evropská unie do konce roku rozpadne, prakticky že už neexistuje a že nastanou občanské nepokoje, které vyústí až ve válku.

V pátek 2.12.2011 jsem sledoval na TV Prima Show Jana Krause. Původně jsem se vůbec nechtěl dívat, protože když jsem viděl to obsazení hostů tak mne napadlo, že SJK je čím dál ubožejší a že jeho pořad asi brzy skončí. Když jsem asi po desáté projel svých 50 TV kanálů, nebo kolik jich vlastně máme a na všech bylo kulový, tak jsem nakonec skončil u Krause. Chramostovou nesnáším, ale trošičku mne zajímalo kdo to je ta Vladivojna La Chia. Podle jména jsem ji typoval na nějakou Rusku z Kavkazu a nebo na nějakou Mongolku. Ale vyklubala se z ní zpěvačka z Ostravy. Byla hezká sympatická a mladá a tak jsem čekal jaká moudra z ní vypadnou. Mluvila zajímavě o návštěvě u své matky a otčíma v Americe. Mluvila také o jejich známém, který je finanční poradce a který má kontakty na vlivné lidi a ti tvrdí, že Evropská unie se do vánoc rozpadne, že prakticky už neexistuje a že to povede k občanským nepokojům, které vyústí až ve válku.

Ještě před dvěma týdny jsem to považoval za blbost. Myslel jsem si , že se jen někdo dělá zajímavým. Ale nyní mám čím dál větší obavy, protože současná situace k tomu viditelně směřuje.

Evropská unie, to je jeden velký chaos. Obrovský moloch, kde levá ruka neví co dělá pravá. Protože neví co mají dělat, tak řeší kraviny a důležité věci jim unikají. Kdo ji vlastně řídí ? Když se v televizi mluví o EU, tak vždy tam mluví Merklová a Szarkozy. To ale přece nejsou žádní představitelé EU, ale ve skutečnosti EU ovládají oni dva. Ostatní jen servilně přitakávají (kromě Velké Británie, Švédska a Sulíka). Národy musí vést výrazné osobnosti a ne tuctové šedé myši.

Snažím se politiku moc nesledovat, protože pak z toho mám deprese, ale občas přece jen zaslechnu vyjádření tu některého člena NERVu, tu nějakého jiného ekonoma nebo komentátora. Je evidentní, že nemají jasno co mají dělat. Každý má jiný názor. Sklízíme ovoce demokracie. Zatím poslední kapka byla od předsedy vlády Nečase, při jeho nedělním vystoupení v Otázkách Václava Moravce. To bylo také poprvé, kdy jsem ho slyšel fundovaně hovořit a kdy jsem s ním poprvé i souhlasil. Myslím fíkový list, semestry na VŠ navíc a tisk nekrytých bankovek. Jenže co je to platné, že rozumně hovoří, když konečné rozhodnutí je úpně jiné.

Prosím, neudělejte stejnou chybu jako v loňském roce, kdy jste poslali 26 miliard korun (1,06 miliardy euro) z devizových rezerv na krachující Řecko. Vláda s tehdejším guvernérem ČNB Tůmou o tom rozhodla potají, aby o tom veřejnost nevěděla. Nevěděl o tom ani parlament. Neuplynul ani rok a je to tady zase. Dokážete se poučit z chyb ? Neházejte naše peníze do bezedné studny ! Budeme je sakramentsky potřebovat.

Hospodářskou krizi údajně vyvolaly americké banky. Podle mne proto, aby kurz dolaru byl vyšší než kurz eura. Velmoci nesnášejí ponížení. Krize neskončí, dokud si euro s dolarem neprohodí své kurzy. Další z příčin krize je stejná, jako když Reagan uzbrojil Rusko. Tentokrát ale Američani uzbrojili sami sebe (Irák + Avghánistán + ...). Potom se krize přenesla do Evropy (v rámci globalizace). A opět za to můžou banky. Pak ale nechápu proč by měly bankrotovat státy.

Bankrotovat mají banky a ne státy !

Banky vyvolaly hospodářskou krizi a teď se chystají tisknout nekryté bankovky (pokud už je netisknou).     V Americe už jedou rotačky naplno, Evropa se se zpožděním připojuje. To sice povede k momentálnímu částečnému uklidnění, ale v nejbližší budoucnosti se to pekelně vymstí. Peníze nebudou mít žádnou hodnotu, stane se z nich bezcenné smetí. Protože v současném světě každý někomu dluží, vyvolá to takový nezvladatelný chaos, že to položí ekonomiku celého světa. Od chaosu je k válkám jen nepatrný krůček.

A z toho mám obrovský strach !!!

Autor: Drahomír Škubna | středa 21.12.2011 9:48 | karma článku: 43,40 | přečteno: 10164x
  • Další články autora

Drahomír Škubna

Zažili jste někdy pocit absolutního štěstí?

Tuto otázku mi položil můj kamarád, který žije ve Švédsku a dost mě tím zaskočil. V hlavě mi okamžitě začalo šrotovat, kdy jsem zažil nějaké obrovské štěstí, ale nic mě nenapadlo.

12.6.2015 v 11:30 | Karma: 20,86 | Přečteno: 542x | Diskuse| Společnost

Drahomír Škubna

Možnost volby

V nejbližší době má být přijat nový zákon o kouření a ministr zdravotnictví má návrhy opět mimo mísu. Tentokrát si vzal na pranýř restaurace. Jsem nekuřák a kouření mi vadí všude. Jenže v restauraci mám alespoň možnost volby. Když tam přijdu a je tam zakouřeno, tak se otočím na podpatku a odcházím. Hulí se zejména v čínských restauracích, tam ani neví, že se nějaké zákony mají dodržovat. Teď všichni kuřáci vylezou z hospod a budou hulit na ulici. A to mi vadí a tady už možnost volby nemám !!! Teď se smradu z cigaret už nevyhnu vůbec.

3.9.2012 v 16:54 | Karma: 15,87 | Přečteno: 820x | Diskuse| Ostatní

Drahomír Škubna

Jágr dopoval !!!

Toto jsou palcové titulky z bulvárního deníku Blesk, ze dne 21. srpna 2021. Byla mu zjištěna nepovolená hladina zakázané látky Čoko, kterou překročil o 3 tisíciny miligramu. K tomuto zjištění došlo úplně náhodou, když Jágr, který již 8 let hokej nehraje, navštívil svého lékaře, protože byl nachlazen a při té příležitosti mu byla odebrána krev pro laboratorní vyšetření. Samotný Jágr se okamžitě od jakéhokoliv dopingu distancoval, nicméně někteří renomovaní odborníci tuto možnost připouští a odůvodňují to tím, že k překročení povolené hodnoty mohlo dojít nadměrnou konzumací oplatků Tatranky.

27.8.2012 v 16:18 | Karma: 25,43 | Přečteno: 1924x | Diskuse| Ostatní

Drahomír Škubna

Jak jsem byl nakupovat

Nerad chodím nakupovat a různé hypermarkety nebo supermarkety úplně nesnáším. Někdy tam ale musím a vždycky mně tam nějakým způsobem ošidí. Snažím se tomu čelit tím, že kupuji jen několik málo věcí a předem si přesně spočítám kolik budu u pokladny platit. Někdy ale zapomenu, že musím být ve střehu a tak jsem byl opět okraden, tak jak to popisuji v následujícím textu.

27.8.2012 v 8:50 | Karma: 17,74 | Přečteno: 1358x | Diskuse| Ostatní

Drahomír Škubna

Maminko, můžou být, podle bible, bratr a sestra manželé ?

Tuto nezáludnou otázku položil své mamince malý zvídavý klučina v jednom americkém televizním seriálu. Normálně se na seriály nedívám a úplně je nesnáším, říkám tomu 1000 dílů o ničem. Ale do tohoto dílu jsem přepnul úplně náhodou a ta jeho otázka mne zaujala. Maminka nechápe proč se jí na to její synek ptá a už vůbec nerozumí tomu proč podle bible? A tak mu odpoví, ať se zeptá učitelky ve škole. Klučina si jen zabrumlá, že se jí ptát nebude, že se jí už ptal a když to nevěděla před týdnem tak teď to také vědět nebude. Ale vrtá mu to v hlavě a hledá logické vysvětlení.

5.7.2012 v 13:28 | Karma: 22,24 | Přečteno: 1436x | Diskuse| Ostatní

Drahomír Škubna

Saganovo zbabělé vítězství

Pokud sledujete cyklistiku a dívali jste se v neděli na přímý přenos 1. etapy z Tour de France, tak jste na vlastní oči viděli vítězství mladého slovenského cyklisty Petera Sagana. Byl by to obrovský úspěch, kdyby to bylo férové vítězství a nezanechalo po sobě hořkou pachuť. Zvítězit takovým způsobem, jak to předvedl Peter Sagan, je prostě zbabělost. To říkám s plnou vážností i když novináři oslavuji Sagana jako nějakou hvězdu. Tak se prostě hvězdy nechovají!

2.7.2012 v 11:45 | Karma: 29,05 | Přečteno: 4252x | Diskuse| Ostatní

Drahomír Škubna

Pro Kalouska

Před volbami jsem dostal, jako mnoho z vás, složenku od ministra financí Miroslava Kalouska na 150 000 Kč. Tak mu nyní na oplátku jednu vracím. Pokud se chcete přidat tak je ke stažení na webu www.skubna.eu.

12.6.2012 v 16:20 | Karma: 44,97 | Přečteno: 9989x | Diskuse| Ostatní

Drahomír Škubna

Něco tady smrdí !

Když pozoruji Věci veřejné jak se amatérsky plácají na české politické scéně a jak je Radek John vede od desítí k pěti, tak si říkám jak je to možné. Nejsou to žádní hlupáci, ale přitom se tak chovají. Proč ? Johna už tolikrát ponížili, že větší onuci z něj už ani udělat nemůžou. Vždycky si říkám, co mu ještě musí udělat aby to s ním hnulo. Je mi trapně za něj, zejména když neustále mluví o "pseudoreformách", které ani žádnými reformami nejsou.

24.4.2012 v 12:21 | Karma: 29,35 | Přečteno: 1609x | Diskuse| Ostatní

Drahomír Škubna

Petr Nečas lže v přímém přenosu !

Na Slovensku sa za návštevu lekára a za vydanie receptu neplatí ani cent... to fungovalo iba kratko pred rokom 2006 a ukazalo sa, ze je to chujovina.

4.4.2012 v 7:12 | Karma: 19,57 | Přečteno: 2080x | Diskuse| Ostatní

Drahomír Škubna

Byla jednou jedna malá bohatá zemička …

Byla jednou jedna malá bohatá zemička a v té zemičce se nežilo moc špatně. Lidé měli práci, fungovalo školství, zdravotnictví, policie, soudy, pravidelně 2x měsíčně dostávali výplaty za odvedenou práci, neznali drogy, lichváře, vykrádání kostelů a hřbitovů. Reklamy v televizi uvádělo Vajíčko a bylo jich velmi málo.

3.4.2012 v 1:15 | Karma: 36,38 | Přečteno: 2088x | Diskuse| Ostatní

Drahomír Škubna

Zbláznil se snad Nečas ?

Věci veřejné požadují vysvětlení, kde se vezmou peníze na finanční náhrady církvím. Premiér vlády na to veřejně v televizi prohlásí, že jedna miliarda je pod jeho rozlišovací schopnost. Jedna miliarda se prý ve státním rozpočtu, který je přes tisíc miliard, ztratí. Kdyby se jednalo o jeho peníze, tak by tak určitě nemluvil. Tak bych mu rád připomenul, že 1 miliarda je 1 000 milionů ! A to je 1 000 000 000 Kč. Tisíc milionů ! Páni. Dovedete si představit tu hromadu ? Nebo je to také pod vaši rozlišovací schopnost ?

22.12.2011 v 8:53 | Karma: 31,51 | Přečteno: 1749x | Diskuse| Ostatní

Drahomír Škubna

Politické zaklínadlo aneb srovnatelné ceny.

V České republice je minimální mzda 8 000 Kč, ve Švýcarsku je minimální mzda 80 000 Kč !!!

19.12.2011 v 13:11 | Karma: 38,01 | Přečteno: 2761x | Diskuse| Ostatní

Drahomír Škubna

Přišel mi dopis

Přišel mi dopis. Byl nepodepsaný, ale protože s ním na 100 % souhlasím, tak bych Vám ho chtěl nabídnout k přečtení. Zároveň mám ale strach, abych nebyl označen za rasistu. V jaké společnosti to sakra žijeme, když podle ústavy máme právo na svobodu slova a přitom máme strach říci nahlas svůj názor. Můžu Vám říci, že tak nesvobodně jako nyní, jsem se necítil ani za vlády komunistů.

24.10.2011 v 10:18 | Karma: 34,21 | Přečteno: 2172x | Diskuse| Ostatní

Drahomír Škubna

Přišel mi dopis

Přišel mi dopis. Byl nepodepsaný, ale protože s ním na 100 % souhlasím, tak bych Vám ho chtěl nabídnout k přečtení. Zároveň mám ale strach, abych nebyl označen za rasistu. V jaké společnosti to sakra žijeme, když podle ústavy máme právo na svobodu slova a přitom máme strach říci nahlas svůj názor. Můžu Vám říci, že tak nesvobodně jako nyní, jsem se necítil ani za vlády komunistů.

15.10.2011 v 3:21 | Karma: 27,60 | Přečteno: 1027x | Diskuse| Ostatní

Drahomír Škubna

Ženy v politice.

Nevím, nevím ... Někdy tu jejich logiku uvažování vůbec nechápu. Absolutně se nehodí na vrcholové funkce a ani na ně nestačí. A můžou být sebevzdělanější.

13.10.2011 v 9:37 | Karma: 14,91 | Přečteno: 967x | Diskuse| Ostatní

Drahomír Škubna

V Praze opět řádili exekutoři. Falešní ?

V Praze 14 opět řádili exekutoři. V ulici Paculova, na Černém Mostě (kousek od metra Rajská zahrada), vystěhovali exekutoři jednu starou paní na ulici. Neplatila nájem, asi jí na něj z důchodu nezbylo.

11.10.2011 v 14:55 | Karma: 32,20 | Přečteno: 2189x | Diskuse| Ostatní

Drahomír Škubna

Viděli jste UFO ?

Před pár dny mi volal jeden můj kamarád a vzrušeným hlasem mi vyprávěl, že u nich na kopci bylo UFO.

9.10.2011 v 21:32 | Karma: 14,61 | Přečteno: 894x | Diskuse| Ostatní

Drahomír Škubna

Psí prosba

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

27.9.2011 v 0:52 | Karma: 19,53 | Přečteno: 965x | Diskuse| Společnost

Drahomír Škubna

Je Slovensko civilizovaná společnost ? Není !

V českých novinách Mladá Fronta DNES, ze dne 17. 8. 2011, byla zveřejněna šokující reportáž, jak se ve Slovenské republice zvláště nehumánním způsobem vraždí a před smrtí ještě týrají ztracení nebo odložení pejsci.

20.9.2011 v 19:36 | Karma: 13,50 | Přečteno: 2240x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2561x
Obyčejný muž, který vždycky tvrdil, že chlapi nepláčou. Ale časy se mění.
Oblíbený citát:
„Pes není zvíře, pes je přítel“
Psí prosba
www.skubna.eu
Blog skubna.eu

Seznam rubrik

Oblíbené články